Subject: Kosmoseseaduse eelnõu kooskõlastamine
From: Ulvi Jürgenson <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 19:21:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

    Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium                           Teie 
24.09.2024 nr 2-2/2404-1

    [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
Meie 23.10.2024 nr 1-10/24/11885-1

Kosmoseseaduse eelnõu kooskõlastamine

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium edastas Maa-ametile 
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks kosmoseseaduse eelnõu koos 
seletuskirja ja rakendusaktiga.

Käesolevaga teatame, et Maa-ametil ei ole eelnõu kohta ettepanekuid.

Lugupidamisega

Ulvi Jürgenson

Jurist

Õigusosakond

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn

www.maaamet.ee <http://www.maaamet.ee>